1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289235

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Är det inte i år tv pengarna betalas ut. Och dom flesta klubbar lär klara ekonomin.
Men frågan är väl hur det ska gå komande säsång om man inte sparar.
Men faktum kvarstår vill vi ha Sonnie så får vi vara med och pynta. Och känslan är att det måste gå fort och att alla partner måste informeras om vad som är på gång.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Hur menar du? TV-pengarna betalas väl ut varje år? Enda skillnaden i år är att elitserielagen får mer pengar. Å andra sidan verkar exponeringen av svensk elitseriehockey få den effekt man var rädd för. Nämligen att människor blir allt mer bekväm och stannar hemma framför dumburken.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer