Per HApps: Näe men precis. Man skulle dock som sagt haft truppen färdig i god tid före seriestart. Man kan inte kanske få igenom en försäljning (Corso) för att allt ska gå i lås.
OBS! Nu spekulerar jag bara. Vill på intet vis vilseleda redan borttappad själar längre in i mörkret.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
OBS! Nu spekulerar jag bara. Vill på intet vis vilseleda redan borttappad själar längre in i mörkret.
Redigerad kommentar