Per HApps: Det är ju definitivt ett bevis på att man har misslyckats om inte annat. Men vad bör man göra då istället? Det går ju inte direkt att smälla upp en ny arena imorgon och få avkastning direkt.
Edit: Du vet att jag tycker att du har helt rätt i arenafrågan. Men vi måste överleva den här säsongen först och hur gör man det bäst?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Edit: Du vet att jag tycker att du har helt rätt i arenafrågan. Men vi måste överleva den här säsongen först och hur gör man det bäst?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar