1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289644

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Sitter folk verkligen och trycker på F5 för att kunna svara så snabbt som möjligt? jag gör inte det iaf, finns ju faktiska andra saker att göra.

Så bara för att man inte har kapital att värva en relativt dyr spelare som Sonnenberg så har men helt slut på pengar? Är allt så svart eller vitt för dig så förstår jag att du kan få för dig hur saker ligger till av några artiklar i tidningen.

"När dessutom kassan är tom" "Jag har inte uttalat mig säkert" Okej..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Vi säger så här: Hade man råd med klasspelaren Lindqvist?

Du har fortfarande inte fattat det sista va? Äh, varför orkar jag? Kommer osökt att tänka på den där Hynning-grejen från ifjol. Jag hade förträngt den, men det var ju du det ja...

Hej på're!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer