Hahl Bundy: Tarvainen sköter barnafödandet mao...:-)
Inlägg: 1290001
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
mikenomad: Äh, jag tycker gott hon kan föda på E:on. Vad är problemet liksom...
:)
:)
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
mikenomad: Nä, frun. :)
Det brukar vara så.
Pitkä kan väl göra som mobilreklamen å skicka dit nån pojk med mobilen tejpad runt truten?
Det brukar vara så.
Pitkä kan väl göra som mobilreklamen å skicka dit nån pojk med mobilen tejpad runt truten?