Dragan 2k: Du är ju värre än lu3..... luov.... ähhh.... barnrumpan! :)
Inlägg: 1290052
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
"Magnus Åkerlund är tillbaka efter skada och kan få starta mot FBK.
– Juha (Pitkämäki) blev pappa under förmiddagen, så vi får se hur det blir i kväll. Men skulle han inte finnas med är Åkerlund redo, säger Stefan Lindqvist, sportchef i Timrå. "
– Juha (Pitkämäki) blev pappa under förmiddagen, så vi får se hur det blir i kväll. Men skulle han inte finnas med är Åkerlund redo, säger Stefan Lindqvist, sportchef i Timrå. "