honhunden: Kåberg tror det är slutspel...eller så har han tappat rakapparaten
Inlägg: 1290160
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon:
Ähh vaddå, jag har redan börjat odla slutspelsskägget, inte missar vi slutspel den här säsongen inte. ;o)
Ähh vaddå, jag har redan börjat odla slutspelsskägget, inte missar vi slutspel den här säsongen inte. ;o)