Blizzard: mmm.. sjukt dåligt var ordet. Slarvet med passningar är ju exceptionellt. Jag får fan röda utslag av att se det - tredje perioden måste bli extremt mycket bättre - annars kommer vi förlora.
Inlägg: 1290325
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Kattgubben: Håller med, bedrövligt. Och hur kan vi missa varenda länge som dyker upp..?