Kattgubben: Håller med, bedrövligt. Och hur kan vi missa varenda länge som dyker upp..?
Inlägg: 1290335
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Jacksson 71: Att notera är att vi ligger SIST i tabellen om man ser till andra perioderna. Vi ligger först sett till förstaperioderna och tvåa i sistaperioderna. Det är nåt med andraperioderna som gör att vi tappar nåt grymt mycket.
Allt enligt hockeyligan.se
Allt enligt hockeyligan.se
Redigerad kommentar