Men släng in en puck bara så man kan få slippa SD o.o
Inlägg: 1290454
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Där tog vi en inte alltför välförtjänt poäng. Sista 4min såg det ganska ok ut, men snarare för att FBK började gå bort sig än för att vi presterade. Vi förtjänar inte tröstpoängen, men det innebär inte att vi ska ge bort den, kom igen nu!