Inlägg: 1290595
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
The Fat Bastard: Njae, jag vet inte. Så länge Pärssinen orkade hålla det tempo han gjorde i säsongsinledningen och Pikken fick smälla på i situationerna så funkar den femma klockrent. De hittar varandra grymt bra och Hirso är en otroligt skicklig playmaker. Men då måste femman jobba i 60 minuter, Pikken få smälla på och Hirso bli lite mer engagerad än det förefaller vara för stunden.
Timrå IK är dom bästa.