Ni som såg matchen på TV och hade tillgång till repriser, visst var många Timrå utvisningar rätt billiga idag?
Inlägg: 1290633
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
KniveN: Tycker dom flesta timråutvisningarna var solklara, och de var för att vi stod stilla.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
KniveN: Jag tycker nog att fördelningen av utvisningarna var rättvis. Det var åt båda hållen. Dessutom fanns det situationer som kunde ha renderat i fler utvisningar. Åt båda hållen skall tilläggas.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
KniveN: jo, det var väl utvisningar men dom var grymt billiga.