Om vi spelar som vi gör just nu så är vi snart på väg nedöver i tabellen, vi har haft en del tur nu på slutet. Vi behöver energi i laget! in med Sonnenberg!
Inlägg: 1290625
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
The Fat Bastard: Ja, det går att älta detta till leda. Men jag kan inte annat än att hålla med. I och med Sonnenberg får vi energi och en pådrivare. Det skulle vara en av föreningens största misstag att gå miste om honom.
Men finns det inte pengar så finns det inte. Eller nåt.
Men finns det inte pengar så finns det inte. Eller nåt.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Ni som såg matchen på TV och hade tillgång till repriser, visst var många Timrå utvisningar rätt billiga idag?