Per HApps: haha ni snackar ju mer om frölunda än timrå i detta forum...
Inlägg: 1290658
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
lu93rowa: Ja vi tänkte ju såhär, att om vi snackar om FBK så kommer ju bara du, men verkar ju omöjligt att hålla en tvålags supporter borta.