KniveN: Kan ju hoppas det och att överskottet går till ett nyförvärv! Typ sonnie! HAHA!
Men alla källor är ju bra, men jag tycker def. att om dom verkligen vill ha honom så ta hjälp av dom supportrar som vill hjälpa till det är ju alla fall något! =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
HAHA!
Men alla källor är ju bra, men jag tycker def. att om dom verkligen vill ha honom så ta hjälp av dom supportrar som vill hjälpa till det är ju alla fall något! =)