1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1290791

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
nyss hemkommen från timrå .. vet inte vad som var jobbigast . att de var 4800 personer där eller att timrå torskade . vad är de för fel . varför går inte folk på hockey . klubben kommer fan gå under .

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
superfalle: Timrå behöver spela som dom gjorde i premiären, det är sånt folk vill se. Sen tycker jag att det är en skam att inte gå om man bor i närheten.. Hade jag gjort det hade jag tammef*n gått på varenda match.
Nånting måste klubben göra för att locka dit folk så dom kan få in mycket pengar och behålla och köpa nya spelare...

så som sagt varför går ni inte på matcherna??

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
superfalle:

55 omgångar är för mycket. Arenan är för liten och trång. Därtill ocentralt belägen. Om detta har jag skrivit i flera år. Och fått en del skit. Men jag tror minsann att Farbror Hemp börjar få lite rätt i sin kritik här : )

Edit: Jag är ingen farbror. Inte egentligen...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.