Olle: Lugn nu, timrå har sjutit 17 skott på två perioder... AIK har gjort 2 PP mål. Timrå har spelat 10 min i pp och misslyckats totalt, varav 5-3 i två minuter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Lugn nu, timrå har sjutit 17 skott på två perioder...
AIK har gjort 2 PP mål.
Timrå har spelat 10 min i pp och misslyckats totalt, varav 5-3 i två minuter.
Boxplay åt helvete, PP åt helvete...