Olle: Men då kan man utan tveksamhet med säkerhet säga att Linkan o Co misslyckats totalt med truppen.
Har man spenderat alla pengar och stå där med långnäsa och en trupp bestående av tolv forwards? DEt skulle vara intressant att höra den förklaringen. Timrå verkar ALDRIG lära sig något av historien.
Inte konstigt att Sponsorer börja knorra om hur det sköts i Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har man spenderat alla pengar och stå där med långnäsa och en trupp bestående av tolv forwards?
DEt skulle vara intressant att höra den förklaringen.
Timrå verkar ALDRIG lära sig något av historien.
Inte konstigt att Sponsorer börja knorra om hur det sköts i Timrå.