Fy fan vilken dålig insats, det borde vara många som skäms ikväll när de tittar sig själva i spegeln. Röymark, Hallin och Axelsson slipper skämmas men resten bör fundera på vad de sysslade med ikväll.
Spelare som Hirscho, Pikken, Gabbe, Jokela, Halonen, sega råttan etc visar ingenting. Skäms på er!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Spelare som Hirscho, Pikken, Gabbe, Jokela, Halonen, sega råttan etc visar ingenting. Skäms på er!