1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1291822

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
JNS:
Vet inte vem som bra ikvällens match men jag säger så här , tur att det är sista året för Skoog och jättebabyn Karlsson samt att Sontag går till Sundsvall ( om han tar en plats där , tveksamt)
En undran , varför tar inte Perra en timeout efter 0-2 ? rörigare än vad det var då har jag aldrig sett....
Tar Tik inte in Sonnenberg nu så kommer vi att falla som en sten......

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
TIK55: Äntligen en vettig krigare som har samma syn på tik som jag,men ang.
sonnie så blir det antingen MODO eller SAIK såvida inte "Jodas"Johansson släpper till slantar,det börjar snart likna sista året Nubben var , då ville han ta in en spelare till men Judas sa nej,sen var det tack och hej då timrå,jag sörjer inte nubben men jag får rysningar av tanken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.