1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 129184

Sv: HV BLÅÅÅÅÅ!
HV BLÅÅ: Jag säger så här rakt in i kaklet det är dit Hv kommer komma snart.....i torsdags hade de Domarn på sin sida....för det som gör att Davidsson friställs är pga en interfernce i mittzon....men de fick juh sin straff som de inte ens skulle varit i närheten av....Domare från ljungby...ojoj räckte att hv klacken lyfte ett finger så lyfte domarn hela armen...hade bara domarn haft någon koll på läget hade det inte tänt till så i slutet...Jag tyckte verkligen inte om Loponens extremt fula tackling där han med klubbskaftet kör klubban rakt i magen på Timrå spelaren som blir liggandes....men nåt från domarn blev det inte utan han fick så gott han kunde själv ta sig till avbytar båset.....Svag insats av Domarn!!! HV har haft tur..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.