Kattgubben: du spelade va? tömde kontot på lhc, sa ju det, 2,40 är somoch ta godis från ett barn:)
Inlägg: 1292303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
stoff: yepp.. men jag fegade lite.. vågade inte bränna hela återstoden av lönen.. katten måste ju ha käk också :P