stoff: yepp.. men jag fegade lite.. vågade inte bränna hela återstoden av lönen.. katten måste ju ha käk också :P
Inlägg: 1292310
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Kattgubben: okej du måste lyssna påen vis man:) nu lägger jag vinst pengarna på att frölunda spöar timrå nästa match domlär stå i 2 gånger iaf=) som taget