Blizzard: Ja vafan ska föräldrarna sitta och hålla för ögonen på femåringarna när någon individ helt täckt i skydd åker på en axel i huvet bara för att ungen sen ska hem och spela Counterstrike eller något annat spel där man spränger huvet av folk med raketgevär så att hjärnan fastnar på väggarna?
Som du säger, det är 2010 nu, frikyrklig livsstil är i klar minoritet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som du säger, det är 2010 nu, frikyrklig livsstil är i klar minoritet.