Olle: Vad gör alla Modoiter här inne?? Har de så tråkigt forum själva?? Schas!! Ut med dem....
Inlägg: 1293256
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ähh i det här fallet gör det inget.
spud vill inte ha tacklingar,iallafall inga hårda.
Tacklingar verkar vara lika med våld.
Lösa går bra, men frågan är, hur hård får en tackling vara?
När är en tackling hård?
spud vill inte ha tacklingar,iallafall inga hårda.
Tacklingar verkar vara lika med våld.
Lösa går bra, men frågan är, hur hård får en tackling vara?
När är en tackling hård?
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: dom har inget bättre för sig för det pratas inte hockey på deras sida.. haha
Dom vill vara med och se vad som händer i den klubb dom egentligen hejar på!!
Dom vill vara med och se vad som händer i den klubb dom egentligen hejar på!!