Inlägg: 1293250
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag tycker inte heller det är fegt att tacka nej till en fight, men om man däremot försöker hävda sig utanför det rent hockeymässiga på planen då får man vara beredd att löpa linan ut där ett slagsmål är en konsekvens av skitsnack och fega tilltag, som Per Ledin är expert på.
Sen anser jag att hockeyligan ska ha som ett absolut mål att reducera antalet hockeyinvalider till 0. Allt annat är hyckleri och exploatering av människor och dess hälsa.
Sen anser jag att hockeyligan ska ha som ett absolut mål att reducera antalet hockeyinvalider till 0. Allt annat är hyckleri och exploatering av människor och dess hälsa.
Sv: Apropå nånting...
Olle: Vad gör alla Modoiter här inne?? Har de så tråkigt forum själva?? Schas!! Ut med dem....
Jag är heller inget fan av "fegsmällar" som du nämner. Jag tycker inte att det är fegt att tackla någon som inte har vett att titta upp innan han tar emot ett pass när han vet att 3-4 motståndare kan finnas var som helst framför honom.