Bissett19: Lönen som Sonnenberg vill ha är långt ifrån den summa vi hört talas om. Sonnenberg är inte en spelare som ska leverera, han är en spelare som ska tillföra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bissett19: Lönen som Sonnenberg vill ha är långt ifrån den summa vi hört talas om. Sonnenberg är inte en spelare som ska leverera, han är en spelare som ska tillföra.
Så, med tanke på det, är han värd varenda krona.