Berglund: jag är långt ifrån expert på det här med löner osv. men man betalar väl sociala avgifter osv. utöver själva lönen i sig också (i vissa fall iaf).
Men angående dom där 52 miljonerna. Jag har inte hört siffran förut, gäller den bara A-laget eller har man räknat in juniortränarna, material osv. också? (bara klubborna går väl på några millar per säsong om jag minns rätt).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Berglund: jag är långt ifrån expert på det här med löner osv. men man betalar väl sociala avgifter osv. utöver själva lönen i sig också (i vissa fall iaf).
Men angående dom där 52 miljonerna. Jag har inte hört siffran förut, gäller den bara A-laget eller har man räknat in juniortränarna, material osv. också? (bara klubborna går väl på några millar per säsong om jag minns rätt).