1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1295087

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Nej men lugna sig med dom melankoliska minnena nu, det börjar kännas som igår det där debaclet...usch.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
"Christoph Schubert, Frölundabacken, pratade med Anton Hedman och Andreas Johansson i första pausen och tyckte den tackling han åkte på var bra.
- Jag var inte uppmärksam, Hedmans tackling var bra."
www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=5296&rows=5

Men Wennrholm han vet allt bäst han!! titta här han säger emot självaste Schubert!
"Det måste bli avstängning för Modos Anton Hedman efter att han knockat Frölundas Christoph Schubert med en axel rakt i ansiktet.
Det måste bli samma straff som för Timrås Ilkka Pikkarainen tidigare under säsongen.
Jag håller inte med de som säger att det är en helt okay tackling"
blogg.aftonbladet.se/26380

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.