Nu till något annat. Kan det gå ikväll? Vad säger du, Ambroo? Vad har du/ni för vibblingar kring matchbild och resultat?
Inlägg: 1295706
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Skarin: Nä, vi har för stor trupp. Såna här matcher ska vi ha fem backar och åtta forwards som bragdkrigar sig till seger. Nu blir det bara myspyshockey.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Skarin: Jag tror att det kan gå, om vi leder efter första! Det blir en match helt i min smak, fart, finess och intensitet...
2-3, Skogs avgör.
2-3, Skogs avgör.