jaja.... vi förlorar för att vi är usla.. iaf rättvist
Inlägg: 1296314
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Kattgubben: Jo men faktiskt. Tar man inte tillvara de chanser man får så blir det så här.