RTS: 33 an borde få tränarorder att skjuta skjuta o skjuta mer direktskott ..han har ju iallafall ett bra skott har han ju visat flera ggr o vad kan bli sämre allt kan ju bara bli bättre..
Inlägg: 1296448
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
htikare: Men inse att han inte har ett rätt och kostar över 200 papp i månaden och betänk då att folk klagar på Sonnies löneanspråk.
I princip är det livsfarliga lägen för motståndarna varje gång Karln är inne.
I princip är det livsfarliga lägen för motståndarna varje gång Karln är inne.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
htikare: Vi måste göra en "SAAB" på Kolan...
Redigerad kommentar
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
htikare: Nej, han kan bli trött ännu snabbare. Det kostar kraft att skjuta hårda slagskott. Bättre då att knäppa iväg fisiga handledare som också hittar in i mål ett par gånger per år.