För den som orkar gå in på Aftonbladet står det att hjälmen sprack vid tacklingen...
Inlägg: 1296508
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Smokey:
"tacklas så hårt så hjälmen spricker"
"Då kom Färjestads Jonas Frögren i hög fart och tryckte till ordentligt.
Pikkarainens hjälm flög av och huvudet for in i sargen."
Då kan ju hjälmen enbart ha spruckit när den flög i isen, då lyder min fråga hur kan man mäta en tackling att den var hård för att hjälmen sprack.....när den sprack i isen :P
"tacklas så hårt så hjälmen spricker"
"Då kom Färjestads Jonas Frögren i hög fart och tryckte till ordentligt.
Pikkarainens hjälm flög av och huvudet for in i sargen."
Då kan ju hjälmen enbart ha spruckit när den flög i isen, då lyder min fråga hur kan man mäta en tackling att den var hård för att hjälmen sprack.....när den sprack i isen :P
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Smokey: Det hörde jag Huss och Pärra skricka till FBk arna på Tv sändningen.