Inlägg: 1296522
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Abron: Ja som sagt va faan har Värmland bidragit med till vårat land förutom våra två tränare och Carl Larsson?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Abron: du, du, du! Tryck inte ner lotterinämned inte för idag hade Ankan en jäkla redogörelse på canalsport1 efter 1:a perioden hur duktiga och kompetena dom var, genomgång på vilka dom var etc, ALLT dom gjort denna säsong var tydligen klockrent förutom domen på beech
Jo det är ju bara 08,or i Lotterinämnden så det kan nog bli så, de är ju inte riktigt hundra, sägs det.
Intressant att det finns uttalanden i AB om att Illka låg som ett minustecken när Frögren "HOPPADE" in tacklingen?
;-\