Timrå Icon: Ha ha ja jävlar det är ju en klassiker man glömt! Svensk tv att vara stolt över! Eller inte.....
Inlägg: 1296536
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Foyn: Ut med Carl Larsson alltså och in med Sandgrund. Ett Espan i gigantiskt format! Hujedamej....
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Foyn: Det var DÅ bönderna i Kallestad började förstå hockey ;-)