73Sjöbba: Fan...Konst är inte min grej. Däremot kan jag ishockey :)
Inlägg: 1296545
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Foyn: Till Sandgrund går alla Karlstads-tösera. Eller iallafall två...Frögren och Lindström....de brukar glida runt på dansgolvet och längta efter en turkiskt tullkontroll
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Man undrar lite om Perra skäms över bondskallarna lite, bete sig på detta viset?