Inlägg: 1296565
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Bergius:
Skandal i så fall, bara att avvakta å se vad som händer. Kan tycka det är fel att domarbasen uttalar sig innan Lotterinämnden sagt sitt, kan ju påverka?
Skandal i så fall, bara att avvakta å se vad som händer. Kan tycka det är fel att domarbasen uttalar sig innan Lotterinämnden sagt sitt, kan ju påverka?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Bergius: jahapp.... men disciplinnämnden har väl inte uttalat sig i frågan?
Kattgubben: Ingen avstängning för Frögren sägs det.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/farjestad/article8024923.ab