Ambroo: Stämmer. Fjärdekedjan gjorde det mkt bra i första perioden iaf. Det tar vi med oss.
Inlägg: 1296576
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Skarin: Ähh jag tar på mig alltihop eftersom jag var bombsäker på vinst.
Fast jag är lika bombsäker på en storförlust mot HV.
Varför är det alltid så att förluster slår in men inte vinster?
Fast jag är lika bombsäker på en storförlust mot HV.
Varför är det alltid så att förluster slår in men inte vinster?