Inlägg: 1296592
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Hahl Bundy:
Nja det är upp till alla en var att anmäla, men om man sedan tar upp det är en annan sak. Dock tycker jag att Timrå borde göra en anmälan och då måste man behandla ärendet, markering kallar jag det.
Dock skall jag titta närmarepå videon i morgon, man kanske har lite för mycket adrenalin i sinnet så här efter match.
Nja det är upp till alla en var att anmäla, men om man sedan tar upp det är en annan sak. Dock tycker jag att Timrå borde göra en anmälan och då måste man behandla ärendet, markering kallar jag det.
Dock skall jag titta närmarepå videon i morgon, man kanske har lite för mycket adrenalin i sinnet så här efter match.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Hahl Bundy: vid Corsos misconduct svängde matchen en aning. Eller är jag ute på Crescenten...?
Det hade varit annat ljud i skällan om Pikka hade levererat den tacklingen.
I rest my case!
Redigerad kommentar