Abron: men har jag missat något eller? antingen ser väl huvuddomaren till att ärendet skickas till dp nämnden eller så ska (domar) supervisor se till att anmäla till dp nämnden å dom båda herrarna är ju överens om att det är lagom med 5+game...
Inlägg: 1296602
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
söder över:
NOP.
Läs RF,s regler så kan du tolka hur detta skall ske, regleras. Intressant läsning, kan tyckas.
NOP.
Läs RF,s regler så kan du tolka hur detta skall ske, regleras. Intressant läsning, kan tyckas.