Vilken dåre :P
Inlägg: 1296608
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Jockz: ursäkta franskan men vilken jävla f-tta han är axelsson.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Jockz: satt just ä läste det där med!!! haha fyfan vilken patetisk jävla sopa!
undrar om han har några celler kvar där "uppe"?
trevligt för honom att det kostade färjestad ett mål!
undrar om han har några celler kvar där "uppe"?
trevligt för honom att det kostade färjestad ett mål!