Inlägg: 1296609
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Jockz: jag menar det finns ju smidigare sätt att vara ful på!
se på frögren!
se på frögren!
undrar om han har några celler kvar där "uppe"?
trevligt för honom att det kostade färjestad ett mål!