1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1296750

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ser ju bättre ut nu, men man undrar vad f-n dom håller på med i pp?? Sedan måste ju "spetsarna" ha lite tempo i kroppen. Åker ju bara och lallar!!! Man lyckas inte ens ställa upp i pp 5 mot 3!! SJUKT dåligt!!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Taurus: "- Här ser man hur viktigt powerplay är, säger tränaren Per-Erik Johnsson." Men gör något åt det då för fan, går väl för fan inte att skänka bort varenda PP, t.o.m i 5 mot 3 får dom ju inte in pucken, fortsätter detta värdelösa PP en längre tid så kan vi säga adjö till allt vad slutspel heter, det är ju i PP-lägena som matcherna ska och bör vinnas. Ynkligt

Sv: Apropå nånting...
Taurus: Ja PP är helt värdelöst, måste bli bättre bara MÅSTE bli det.
Man vinner så många matcher där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer