1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1296760

Sv: Apropå nånting...
Taurus: "- Här ser man hur viktigt powerplay är, säger tränaren Per-Erik Johnsson." Men gör något åt det då för fan, går väl för fan inte att skänka bort varenda PP, t.o.m i 5 mot 3 får dom ju inte in pucken, fortsätter detta värdelösa PP en längre tid så kan vi säga adjö till allt vad slutspel heter, det är ju i PP-lägena som matcherna ska och bör vinnas. Ynkligt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Borrken chattade idag o svarar bla så här:

"Gabbe: Vad tycker anser du om Frögrens tackling på Pikkarinen? Avstängning ? hur lång isf?
Leif Boork: Jag har inte sett den. Men generellt kan jag säga att Jonas Frögren tillhör en av de få spelare i ES som kan spela extremt hårt men också extremt rättvist. Kanske fick Pikkarainen smaka på sin egen medicin i Frögrens tackling. Det finns ett rättvisepatos i Jonas Frögrens spel som jag är en stor anhängare av."


Vad säger man? :/

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer