Inlägg: 1297043
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Ambroo: Jag håller med du jag.
Jag hoppas ingen ska se förnedringen utav Timrå Ikväll!
7-0 o då har jag ändå betänkt att Timrå gör en hyfsad match.
Jag hoppas ingen ska se förnedringen utav Timrå Ikväll!
7-0 o då har jag ändå betänkt att Timrå gör en hyfsad match.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Ambroo: Jag håller med. Det enda positiva förutom att han ofta är tät just mot HV är att han redan gjort en plattmatch förra gången han stod. Han brukar vara bra varannan. Så vi vinner oavsett målvakt ikväll! En win-win situation
Redigerad kommentar