Åke känns ju stabil ikväll, lugnet själv...
Inlägg: 1297143
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Sådan här tur har vi nog aldrig haft i modern tid. Det var länge sedan jag såg något liknande. Ledning med 2-0(!!!!!!) efter första perioden. Fullkomligt overkligt.
Satan vad yrsligt, virrigt och stillastående det är från mittzon och neråt. Jesus kristus. Haha..
Satan vad yrsligt, virrigt och stillastående det är från mittzon och neråt. Jesus kristus. Haha..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Det går nästan för mig när HV71 äcklen inte har marginalerna med sig!