bentackling på ekman, ja allt straffar sig till slut :)
Inlägg: 1297161
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Fan vad less jag är på den där feta semlan! man tar inte offensiv utv när man leder med 3-0 FY FAN, där väckte vi en björn som sov! SÅ JÄVLA LÅGT
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Blizzard: Såg du tacklingen på Nisse? Är jag sadist om jag inte tyckte att Johan Andersson var så vårdslös utan att det var mer otur...?