Per HApps: Det måste vara Linkans fel att han inte har råd att kontraktera Sonnenberg. Han har ju handlat över sin budget, alternativt inte velat ha Sonnie i truppen. För mig är det ofattbart att man inte berett plats åt Sonnenberg, tycker hans senaste säsong visade att han är en prioriterad spelare som dessutom har hjärtat på rätta stället. Ett felaktigt beslut att inte ta hit honom. I alla fall i min bok.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För mig är det ofattbart att man inte berett plats åt Sonnenberg, tycker hans senaste säsong visade att han är en prioriterad spelare som dessutom har hjärtat på rätta stället. Ett felaktigt beslut att inte ta hit honom. I alla fall i min bok.