Inlägg: 1298105
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
JimmyH: Man kanske skulle kunna tolka det som att göra en del av sitt jobb. Jag tolkade Per HApps inlägg som att har kanske fokuserade lite väl mycket på den delen. Men det är ju bara hur jag tolkar det.
Redigerad kommentar
73Sjöbba: Beror väl på hur man tolkar. Men om alla beslut har en grundtanke i att det kommer ge ekonomisk vinst så brukar det kunna bli så också.
Redigerad kommentar