Inlägg: 1298111
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
JimmyH: Som jag skrivit tidigare finns det även en alternativbudget som säger att det i princip är omöjligt att gå minus detta år. Med den start vi fått skall det till typ, epedemi eller jordbävning för att det skall bli ett minusresultat nu.
Nisse: Han har i alla fall inte gjort det tillräckligt bra. Och vi vet ju inte utfallet av denna säsong heller.
Går vi minus igen kanske vi behöver byta ledning.
Redigerad kommentar